Obsługa trudnego pacjenta
Najbliższe szkolenie: 24-25.05.2024
Wszystkie aktualnie dostępne daty znajdują się w formularzu zgłoszeniowym na dole strony.
Chcesz poznać sposoby, które ułatwią ci pracę z trudnym pacjentem? Chcesz wiedzieć jak zapanować nad emocjami zarówno swoimi jak i rozmówcy? Chcesz umieć prowadzić rozmowę tak, by finalnie były zadowolone obie strony? Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jak możesz to zrobić.
Szkolenie dedykowane jest dla osób bezpośrednio zaangażowanych w obsługę pacjenta. Nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz tę drogę, czy już masz doświadczenie w tym zakresie. Wystarczy, że szukasz skutecznych metod i sposobów, które ułatwią ci obsługę trudnego pacjenta.
Założenia kursu
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
- Poznasz praktyczne narzędzia i metody skutecznej komunikacji ułatwiające pracę z trudnym pacjentem
- Nauczysz się jak panować nad swoimi emocjami tak, by nie eskalować trudnej sytuacji tylko ją wyciszać
- Rozwiniesz samoświadomość w obszarze własnych zasobów, które już masz i możesz wykorzystać w obsłudze trudnego pacjenta
- Zbudujesz postawę nastawioną na pomoc i rozwiązanie problemów trudnego pacjenta
Warsztat, poza wiedzą zaplanowaną do przekazania przez trenerkę, będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, dobrych praktyk i inspiracją do budowania własnych zasobów przydatnych w bezpośredniej obsłudze.
Planowane zagadnienia poruszane na szkoleniu:
- Trudny pacjent czy trudna sytuacja. Dlaczego pacjent jest trudnym pacjentem
- Moje potrzeby a potrzeby pacjenta w kontekście sytuacji trudnych. Jak posługiwać się językiem potrzeb w kontakcie z pacjentem
- Skuteczna i przyjazna komunikacja w relacjach z trudnym pacjentem. Techniki i narzędzia ułatwiające rozwiązywanie sytuacji trudnych
- Asertywna odmowa w tracie obsługi trudnego pacjenta
- Emocje w pracy z trudnym pacjentem. Jak nie dać się ponieść emocjom, zachować profesjonalizm i uspokoić sytuację
- Samoregulacja, czyli sposoby na radzenie sobie z emocjami i stresem w zawodowych sytuacjach z trudnym pacjentem.
- Elementy porozumienia bez przemocy (NVC) w obsłudze trudnego pacjenta
- Korzyści okazywania empatii w obsłudze pacjenta
- Wyzwania w obsłudze trudnego pacjenta – jakie umiejętności warto rozwijać lub wzmocnić
Formularz zgłoszeniowy:
CENA: 5000zł
Uprzejmie informujemy, że potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu jest wniesienie opłaty w wysokości 5000zł na nasze konto bankowe PKO BP 92 1020 2733 0000 2902 0106 3494